ديدار رئيس و معاون ارشاد اسلامي اسلام اباد و رسانه هاي گزينشي توسط انها با رئيس دادگستري
دلسوزان اسلام ابادي :: به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه جمعی از اصحاب رسانه شهرستان در معیت مدیر اداره ارشاد اسلامی و مسئول امور رسانه ای ارشاد شهرستان با رییس دادگستری شهرستان دیدار نمودند.
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه جمعی از اصحاب رسانه شهرستان در معیت مدیر اداره ارشاد اسلامی و مسئول امور رسانه ای ارشاد شهرستان با رییس دادگستری شهرستان دیدار نمودند.
در این دیدار رضا عباسی مدیر اداره ارشاد اسلامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای راه عدالت، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و از زحمات بی شائبه پرسنل دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
"بر اساس این گزارش رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه گفت: در واقع رسانه ها چشمان بیدار جامعه و نظام هستند.
وی افزود: انتقاد رسانه ها خیلی مفید و راهگشاست، اما در تنظیم خبر ها باید مراقب بود که دشمنان از این خبر استفاده یا سوء استفاده نکنند و همچنین حرمت و آبروی اشخاص حفظ شود."
تنی چند از خبرنگاران و مسئول امور رسانه ای اداره ارشاد شهرستان بخشی از مشکلات و دغدغه های خبرنگاران را بیان نمودند". اسلام اباد خبر "
اينكه رسانه هاي اسلام اباد بر اساس اصل اطلاع رساني در چنين مراسماتي حضور پيدا كنند و اخبار و اطلاعات اين شهرستان را بدرستي بيان نمايند جاي خوشحالي و اميد واري فراوان دارد ولي سوال ما اينجاست چرا همه رسانه هاي اين شهرستان در اين مراسم و مراسمات مشابه حضور ندارند و چرا مسئولين ارشاد اسلامي گزينشي افراد را بر اساس صلاح ديد خودشان انتخاب ميكنند ايا جز اين است كه از انتقاد ميترسندو تحمل هضم انتقاد را ندارند . ما بعنوان رسانه اي منتقد اين سوال را داريم كه دليل دعوت نكردن از چند رسانه منتقد در سطح شهرستان چيست اميدوارم روساي عزيز ارشاد اسلامي بجاي تبليغ فروش فيلم جواب قانع كننده داشته باشند ؟؟؟